Contact

U guys leh order by sms or email to me:
dzaheart@gmail.com
017-2022296

Sample of your order

Nama: (ex:BABY)
Jenis huruf- (ex: crown)
Warna tali- (ex: pink)
Keychain/phonechain
* free bell
Total:RM7
(Every 1st 3 letters only RM5. Additional items =RM2 each)

Or u can come directly to my booth at Ground Floor, Summit USj every sat & sun so u can choose ur own charms!

Apa-apa pertanyaan boleh sms ya! =)


Monday, March 29, 2010

Sesi berpot-pet... "Aku,Booth & Kawan2"


Salam, 
Alhamdulillah syukur yg x terhingga. Akhirnya usaha & penat leleh ku terbalas jua.. =)
Rasenyer aku x penah lagi pot-pet kat blog aku nie.. so arini meh aku update sket yer citer pasal aku, booth & kwn2 yang hadir memberikan sokongan moral sepanjang aku bukak booth di Summit USJ..


MAC
Bulan Mac ni aku x berkesempatan langsung nk bukak booth memandangkan setiap ujung minggu ada sj aktiviti yg perlu aku penuhi.. Tp disebabkan rindu yg amat sgt jadi mggu lepas aku pon paksakan diri gak tuk bukak booth walaupun sehari.. hehehe.. 

Sambutan amat menggalakkan terutama charm bracelet hingga aku kehabisan stok!!! Dan ramai customer yg terpakse berputih mata bila huruf yang mereka inginkan tu kehabisan stok gak.. Nak wat cmner.. Sorry yer.. Nxtime i'll make sure sumer huruf ade byk stok k.. My promise!

FEBRUARI
Bulan ni aku berkesempatan bukk booth 3 mggu sj.. yg plg best bler mggu terakhir bln ni booth aku "diserang" oleh geng kakak2 dr Singapore yg menghabiskan masa kira2 hampir 2 jam di booth aku.. hahahaha.. Byg kan betapa lame nyer aku kene melayan kerenah dorang & juga customer2 yg lain.. Tp yg plg best dorang ni sumer sporting baik sgt.. siap tlg promote lagi kat org yg lalu-lalang dpn booth aku tu.. so makin bertambah ramai lar yg singgah dan “tersangkut” sekaligus join dorang skali membelek & memilih charms yang ada.. da lar booth aku kecik so agak kesian lar dorg berebut-rebut memilih.. luckily ade extra kerusi so dorang siap duduk n pilih lagi.. penat katenyer.. hahaha..
Nak tau x ape yg menarik perhatian kakak2 nie dtg ke booth aku? 
 
Ni lar Mr. Bling-bling aku yg “dituduh” menjadi punca kakak2 tu lepak kat booth aku smp 2 jam.. hahaha..
Kakak2 nie actually datang bercuti ke sini ngan hubby dorang.. so time tu hubby dorang sibuk men bowling kat atas, dorang lak sibuk shopping kat booth aku.. yang paling kelakar tu x smp setengah jam dorang dtg blk n kali ni dng hubby dorang skali.. abes ngan hubby dorang skali dorang “bling-bling” kan.. hahahahaha.. Paling aku respect abang sorang ni sanggop pakai wristlet aku jual ni coz wife dier pilih n beli kan.. pergghh.. kalo da bli kat booth aku tu paham-paham je lar kan bling-bling dier cmner.. so kene bahan lar ngn yg lain.. hahaha.. ;p

JANUARI   
Yeah!!! Pertama kali bukak booth babe! Perasaan bercampur-aduk.. Excited + takut.. Ye lar.. First time nk berniaga kan.. Alhamdulillah.. Sumer berjalan lancar.. Terima kasih yang x terhingga buat mak aku yg bagi fully support & percaya kan aku.. My sis Yan, Thanks so much coz sudi teman aku di booth walupon sekejap jer.. hehehe.. Jutaan terima kasih buat Kak Yanie (organizer flea market) yg sudi beri peluang kat aku bukk booth kat situ.. =)
Tima kasih wat kawan-kawan yang sudi meluangkan masa datang support aku kat booth.. 
(Zima & rakan-rakan, Anep, Fakri, Umair, Sue, Ina, As, Ika, Mimie & Zoe.. Thanks so much guys..)
Minggu kedua aku bukak booth, pihak management Summit turun padang memantau tapak-tapak booth. So aku pon cuak lar takut ade yg x kene ngan booth aku sekaligus x dibenarkan meniaga lagi kat situ ker.. Series cuak tgk dorg gerak dari 1 booth ke booth yg lain sambil Kak Yanie sibuk explain kat dorang.. Makin lame makin dekat ngan booth aku.. Walupun ader aircond, series aku x rasa sejuk pon.. Siap berpeluh-peluh lagi haa.. Berdebar-debar gak lar biler dorang ngan muker “ketat” lalu n belek2 barang kat booth aku.. Cheh! X tegur aku lgsg haa! Dlm ati aku risau lar x dpt join meniaga lagi kat situ coz dorang x tanya aku lgsg pape n mcm x suker jer sedangkan kat booth lain aku tgk mcm2 dorang tny ngan tenant yg lain.. Huhu.. Namun sangkaan aku meleset sama sekali.. And guess wat.. disebabkan booth aku lar pihak management tros setuju tuk bukk tapak lebih byk lagi coz dorang nak booth aku kat depan skali sbg penarik.. Wah!! Biler Kak Yanie ckp cmtu jer rase bangga + happy yg x terhingga lar.. tp of course kene kaver gak.. maklom lar.. kiter nie org baru kan.. so x nak lar menimbulkan ape-ape “masalah” ngan tenant2 yang lain.. Tapi apepun, aku bersyukur sgt2.. =)
Ok lar.. penat da pot-pet nie.. Nxtime, aku story morry lagi ngan korang k.. Ohh.. hampir terlupa.. “Jangan lupa singgah di booth aku nanti yer..” hehehe..

No comments:

Post a Comment